زباله و کائنات

 

همانگونه که قبلا" در موضوع " کائنات" اشاره شده است ، کائنات کاملا" هوشمند هستند. سر کائنات نمیتوان کلاه گذاشت و گولش زد. کوچکترین رفتار و فکر ما از نظرش دور نمی ماند و بواسطه ی انجام آن کار یا آن  فکر به خصوص ، به ما امتیاز میدهد.

 

ما آدمها با کائنات در ارتباط هستیم و به نوعی بده و بستان داریم. یعنی دائما" در تعامل بوده و عمل و عکس العملی در جریان است. این تعامل بسیار پیچیده و در عین حال دقیق و جالب است. خیلی ها شاید ندانند که هوشمندی کائنات دقیقا" به چه معناست. چرا میگوییم کائنات هوشمند هستند و همه چیز را می فهمند و عکس العمل نشان میدهند.

 

جالب است بدانید که وقتی کسی یک زباله بر روی زمین می ندازد ، درحالی که میتواند آنرا در درون سطل زباله بریزد ، این به نوعی توهین به کائنات محسوب میشود.کائنات مانند انسان ها بلافاصله پاسخ نمیدهد بلکه بواسطه ی سیستم حساس و پیچیده ای که دارد عکس العمل نشان میدهد.

 

کائنات بابت اشتباهات و خطاهای آدمها ، آنها را جریمه میکند. اما این جریمه بسیار دقیق  محاسبه میشود. اگر کسی یک ته سیگاری را بر روی زمین بی انداز ، دقیقا" به اندازه ی کسی که در وسط اتوبان هنگام رانندگی یک کیسه پر از پوست پرتغال و سیب و تخمه را رها میکند متفاوت خواهد بود.

 

همانگونه که جریمه ی عبور از چراغ قرمز با جریمه ی سرعت غیر  مجاز متفاوت است. لذا کائنات با معیار خاصی که برای خودش دارد این خطاهای انسانی را محاسبه کرده و به تناسب آن شخص خاطی را جریمه میکند.

 

همانگونه گفتم این خطاها در سیستم کائنات طبقه بندی شده هستند. هر خطایی که توسط یک آدم انجام میشود به گروه و طبقه ی خاص خودش منتقل میشود و در پرونده ی آن شخص بایگانی میشود. به خاطر داشته باشید وقتی کسی یک آدمسی را از دهانش خارج می کند و آنرا در پیاده رو یا خیابان می اندازد و باعث میشود که آن آدمس به کف پای کسی دیگر چسبیده و موجب آزار و اذیت وی بشود ، قطعا" جریمه ای سنگین تر خواهد داشت. که در ادامه در مورد این جریمه ها هم صحبت میکنیم.

 

کائنات هوشمند خلق شده اند و اینکه گاهی از طرف بعضی از افراد ناآگاه می شنویم که با بی خیالی تمام بعد از انجام یک خطای کائناتی میگویند : کی به کیه؟ اتفاقا" به شدت کی به کی هست !این خطاهای انسانی که از طرف کائنات نمره منفی به آنها داده میشود آنقدر زیاد هستندکه اگر بخواهم به تک تک آنها اشاره کنم قطعا" از حوصله ی شما خارج خواهد بود. اما ناچارم که به تعدادی از آنها که زیاد مورد استفاده قرار میگیرد اشاره کنم تا در ذهن باقی بماند.

 

هنگام پیاده روی کمی به اطراف خود بیشتر توجه کنید. یا هنگام قدم زدن در پارک ها همینطور. ببینید چقدر آشغال و زباله هایی هست که براحتی میشد آنها را در درون سطل زباله ریخت. و چقدر منظره ی محیط شما را خراب کرده و جلوه ای بد به آن داده است. بعضی ها میگویند : خوب شهرداری مسئول همین کارهاست. باید شهر را نظافت کرده و این زباله ها را جمع کند. بله شهرداری وظیفه ی تمیز و پاکیزه نگهداشتن شهر را بر عهده دارد اما موضوع اصلا " اینجا بحث شهرداری یا چه کسی زباله بریزد و چه کسی تمیز کند نیست، بلکه موضوع بسیار وحشتناک تر از آن است که حتی بعضی ها تصورش را هم نمیتوانند بکنند.

 

 

ادامه.


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 




احساس آرام کائنات ,زباله ,جریمه ,میشود ,هنگام ,کرده ,جریمه میکند ,خطاهای انسانی ,زباله بریزد ,العمل نشان ,کائنات هوشمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم 10 top site دانلود فایل های کمیاب آستان دوست زندگی دفتری از خاطره هاست نمیخوام نوشته های کودکانه