وقتی سخن از جادو و جادوگر به میان می آید ، ناخودآگاه به یاد جادوگران داستان ها و فیلم هایی که دیده اید خواهید افتاد و کارهای خارق العاده ای که ، از عهده انجام همه بر نمی آمد و آنها با آن عصا یا جاروی معروفشان انجام می داند.

علت متمایز شدن جادوگر ، از افراد دیگر در ذهن شما ، کارهای خارق العاده ای است که انجام می دهد. کارهایی که به ظاهر از حیطه  قدرت معمولی ما آدمها خارج است . یک قدرت مافوق  بشری که میتواند کارهایی که حتی ما قادر به تصور کردنشان نیستیم  را به انجام برسانند. یا  کارهای بسیار سختی که ممکن است برای ما بسیار طاقت فرسا باشد براحتی و مثل،  آب خوردن ، انجام بدهند. لذت و هیجان کار یک  جادوگر هم  دقیقا" در همین است که ما را دچار نوعی ترس و دلهره و شوک خفیف و به یک تعجب خیلی جدی وا میدارد.

کار جادوگر در واقع غیر معمول و غیر معقول به نظر می رسد . به همین خاطر تعجب ما را ایجاد میکند. کاری که به نظر با عقل سلیم ، مغایرت دارد. 

سالیان سال بود که آدمها نمی دانستند که هرکدام از آنها خودشان یک جادوگر هستند و یک عصای جادویی دارند. سالیان سال طول کشید تا بشر بتواند به این درک و باور برسد که خودش هم میتواند جادو  کند. میتواند اتفاق و حوادث زندگی خود را به هر شکلی که دوست دارد ، بوجود بیاورد. 

انسان موجود بسیار پیچیده ای است . قدرت های خاص و خارق العاده ای در او وجود دارد. دانشمندان به مقدار خیلی کمی ، توانسته اند به این نیروها دسترسی پیدا کنند و آنها را مورد بررسی قرار بدهند و در نهایت دراختیار همگان قرار بدهند.

اما این توانایی ها آنقدر گسترده و پیچیده هستند که براحتی نمیتوان آنها را درک کرد و در زندگی خود بکار برد. هرچند دانشمندان تکنولوژی فکر و علوم متافیزیک ، همواره تلاش کرده اند تا این مطلب را به گونه ای ساده و قابل فهم به همه انتقال بدهند اما باز هم خیلی ها از درک آن عاجز و ناتوان مانده اند. 

و دلیل این حرف هم ، زندگی و نوع ارتباط گاها" ناهماهنگ و غلط و غیر منطقی ، بین بعضی از آدمهاست. 

بطور کلی ما به سه گونه به اطرافیان خود نگاه میکنیم. 

اول  : نگاه ما به خدا است .

دوم : نگاه ما به خودمان است . 

سوم : نگاه ما به کائنات عالم می باشد.

به عبارتی تمام اتفاقات زندگی ما آدمها در این سه نگاه خلاصه شده است. 

نگاه ما به خدا ، همواره باید  نگاهی توام با درخواست باشد . خدای مهربان بینهایت بخشنده است. او منبع تمام دارائی ها ، خوبی ها و ثروت است . 

اکثر اوقات ما به خداوند به عنوان ، فقط یک آفریننده و  ناظر نگاه میکنیم. درحالی که خداوند مهربان خود بارها فرموده است که از من بخواهید تا من به شما بدهم. گویی خداوند دوست دارد که ما آدمها دائما" در قالب جملات و سخنان ، از او تقاضا کنیم و خواسته هایمان را عنوان نمائیم. 

جملاتی که در قالب دعا ، به کار می بریم ، از اهمیت خاصی برخوردار هستند. علت مقدس بودن دعا در آن است که همواره از عبارات و  واژه های زیبا و مثبت در آنها استفاده میشود. به عبارتی ، مثبت بودن ، مقدس شمرده میشود. هر چیز مقدسی هم در محضر خداوند قابل ارزش و اهمیت است . 

دلیل مقدس بودن دعا ، نوع و شکل واژه ها و کلماتی است که در آنها بکار میرود. هر کلمه و جمله ای ، دارای قدرتی است. دارای تاثیری بخصوص است .

کلمات ، نیرو و انرژی خاصی دارند. از جایگاه خاصی برخوردار می باشند. در دعا،  هر کلمه ، مسیر و هدفی خاص را دنبال می کند. 

در هنگام بیان کلمات در هنگام دعا ، ارتباطی خاص بین این کلمات و کائنات و  خداوند برقرار میشود. 

اما آیا فقط هنگام دعا کردن این قدرت جادویی به کلمات داده میشود؟ قطعا" اینطور نیست. خداوند همیشه حضور دارد. درحالی که ما فقط به خداوند به عنوان آفریننده مهربان و یک ناظر نگاه میکنیم ، خود خداوند ، خود را شریک ما میداند و همواره در کنار ماست.

ادامه .



احساس آرام خداوند ,جادوگر ,انجام ,زندگی ,بدهند ,همواره ,نگاه میکنیم ,خارق العاده ,خاصی برخوردار ,مقدس بودن ,ناظر نگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تدریس خصوصی مکالمه، آیلتس، تافل همه چی ایران جورواجور i160فروش فلزیاب | 09100061386 فیلیمو تونز هر چی که بخوای بحث و تبادل نظر در رابطه با قیمت طراحی سایت تست قالب