برای شما مطمئنا پیش امده زمانی که به دنبال اطلاعاتی هستید اولین، راحت ترین و در دسترس ترین منبع شما اینترنت می باشد که در موتور جستجو انرا سرچ می کنید اما از نتیاجی که برای شما نشان داده می شود معمولا شما اولین نتیجه را انتخاب خواهید کرد

ایا فکر کردید چطور آن سایت نمایش داده شده در نتیجه ی اول هست؟

خوب جواب این سوال واضح است اون سایت روند بهینه سازی سایت را انجام داده است که در ادامه توضیحات کامل تری به شما خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهینه سازی سایت چیست؟

بهینه سازی سایت به مجموعه فعالیت هایی که مطابق با قوانین و استانداردهای موتورهای جستجو بر روی وبسایت صورت می گیرد تا در صورت تشخیص بهینه بودن ان وبسایت رتبه ی بهتری به ان وبسایت تعلق بگیرد پس بهتره بگیم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 

مدت زمانی که برای بهینه سازی وب سایت یک سئو کار انجام می دهد متغیر است و معمولا حداقل از ۳ ماه تا ۱ سال می تواند زمان ببرد چرا که بهینه سازی سایت نیازمند زمان خواهد بود و باید در یک دوره ی چند ماهه صورت بگیرد تا تاثیر دائمی و مثبتی داشته باشد.

 

 

 

seo(سئو) مخفف چیست؟

Seo که در زبان فارسی بین افراد این حرفه و عموم مردم به صورت سئو خوانده می شود ولی اصولا seo مخفف search engine optimization می باشد که به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد.

 

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت:

امروزه به تنهایی داشتن یک سایت در فضای انلاین برای کسب و کار شما کافی نیست بزارید با یک مثال ساده اهمیت سئو را برای شما روشن کنم سایت همانند نوزادی می باشد که تازه متولد شده ولی هیچ کسی نیست که این نوزاد را بزرگ کند و رشد او متوقف می شود.

 

روشهای زیادی برای افزایش یازدید و جذب مخاطب وجود دارد ولی اکثرا هزینه بر و تاثیر کوتاه مدت دارند ولی بهینه سازی وبسایت روشی به مراتب به صرفه تر و ماندگاری بیشتر نسبت به روش های دیگر است که امروزه لازمه همه ی کسب و کارهای انلاین خواهد بود.

 

انواع تکنیک های سئو:

روند انجام سئو را به دو دسته سئو داخلی و سئو خارجی سایت تقسیم کرده اند که در درباره ی هر کدام توضیح خواهیم داد.

 

 

 

سئو داخلی سایت:

به مجموعه کارهای بهینه سازی که در ساختار داخل سایت مانند: محتوا نویسی،انتخاب نام مناسب،بهینه کردن تصاویر و …سئو داخلی سایت را شامل می شود.

 

سئو خارجی سایت:

بعد از بهینه سازی داخلی سایت فعالیتهایی مانند لینک سازی،اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی،تحلیل سایت خارج از سایت انجام می گیرد که زیرمجموعه سئوخارجی نامیده می شود.

 

چگونه سئو کنیم؟

این سوال بحث برانگیز است و اگر قصد بهینه سازی سایت خود را دارید و هیچ تجربه ای در این کار ندارید دست نگه دارید چرا که همان گونه که سئو می تواند برای یک سایت جذب مخاطب و ورودی کند انجام ان بطور ناآگاهانه می تواند به سایت شما ضربه ی بزرگی بزند و شما جریمه بشوید و رتبه ی شما افت پیدا کند و حتی از نتایج حذف شوید.

 

بنابراین بهینه سازی سایت یک حرفه تخصصی است که باید انجام ان را به یک اهل فن این کار سپرد افراد زیادی سئو سایت را انجام می دهند و تعداد انها کم نیست بنابرابن باید محتاط بود.

 

نکته ی مهمی که باید برای شما بگم اینه که زمانی که کار بهینه سازی را به شخص یا شرکتی محول کردید و قیمت پایین و مدت زمان زیر ۳ ماه را به شما گفتند حتما شک کنید زیرا لازمه ی یک فرایند سئوی مناسب زمان و صبر دوطرفه خواهد بود.

 

هزینه بهینه سازی سایت:

سوال بسیار مهمی که برای خیلی از کاربران پیش میاد اینه که ;

 

هزینه سئو سایت چقدر است؟

 

در پاسخ به این سوال باید بگم که هزینه بهینه سازی وبسایت متغیر هست و بستگی به مشکلات وبسایت شما دارد البته یک گزینه ی بسیار مهم در تعیین هزینه میزان رقابتی بودن کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما می باشد یعنی هر چه رقبای شما بیشتر باشند میزان سختی و هزینه سئو بیشتر و زمان بیشتر باید صرف ان شود.

 

 

 

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی همینطور که از اسمش پیداست کلماتی که بیشتر در میان عموم مردم جستجو می شوند کلیدی هستند و انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در انجام بهینه سازی سایت داشته باشد.

 

هر چه کلمه کلیدی رقبای کمتری داشته باشد در نتیجه هزینه کمتر شده و زمان انجام بهینه سازی کاهش می یابد.


وبلاگ آموزشی تفریحی سایت ,بهینه ,سازی ,انجام ,هزینه ,زمان ,بهینه سازی ,سازی سایت ,کلمه کلیدی ,داشته باشد ,موتورهای جستجو ,برای موتورهای جستجو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عکس های عاشقانه سایت آموزشی الکترومیکروتاز دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دنیای آموزش فلزیاب قوی 09102191330 لول اباد ، فیلم ، اس ام اس آرلیس سایت جالب