آزمایشاتی خاص برای مردان میانسال گرداوری شد

آزمایشاتی خاص برای مردان میانسال

 

تنها دوره جوانی دوره ای است که شاید بدون مشکل سپری شود. اما امروزه خطر بروز بسیاری از بیماری با کاهش سن مواجه شده و اغلب موارد در سنین جوانی و میانسالی به بدن شما فشار وارد می کند. این بار قصد داریم تا سلامت مردان را پس از سن حساس سی و پنج سالگی با آزمایشات بسیار مهمی ارزیابی کنیم. پس لطفا این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و حتما از پزشک خود بخواهید تا آزمایش های مورد نظر را در دفترچه شما قید نماید.

فاکتورهای مربوط به میزان چربی ها در خون و بدن خود را در این سن مورد ارزیابی قرار دهید. بررسی همیشگی این چربی ها می تواند شما را از خطر مربوط به بیماری های قلبی عروقی در امان نگاه دارد و از سکته های قلبی در سن پایین نیز جلوگیری کند. مورد بعدی که باید همیشه به آن توجه داشته باشید و حتی خود نیز به ارزیابی بپردازید در خصوص فشار خون شماست. فشارهای عصبی ناشی از مشکلات زندگی در همه ی افراد وجود دارد اما برخی از افراد بخصوص مردان بالای سی و پنج سال نسبت به مشکلات واکنش های شدیدتری نشان می دهند و حتی به پرفشاری خون نیز مبتلا خواهند شد که باید با رژیم مناسب و مصرف داروها تحت کنترل قرار بگیرند.

با توجه به رژیم غذایی نامناسب و سابقه ی خانواده ی خود بیماری دیگری که باید دائما در پی بررسی آن باشید دیابت خواهد بود. در حقیقت دیابت بیماری است که در هر سنی وجود دارد و حتی در برخی از موارد از همان ابتدای تولد تا پایان زندگی به عنوان یک بیماری همیشه همراه خواهد بود. برای کنترل این بیماری پس از سن سی و پنج سالگی نیاز است تا به صورت ناشتا قند خون را چک نمایید. رنج های متنوعی وجود دارد که در سه دسته دیابتیک ، پره دیابتیک و در نهایت دیابتیک طبقه بندی می شوند.

مردان در سنین بالاتر باید به بررسی بیماری های مهم تری بپردازند. این دوره زمانی در حدود ده سال بعد خواهد بود که باید اندام های بدن خود را از نظر تراکم استخوان ها بررسی نمایید. برای این کار دستگاهی وجود دارد که وجود یا عدم وجود پوکی استخوان را به اثبات می رساند.

یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی سلامت استخوان ها متعادل بودن میزان کلسیم و ویتامین در در بدن می باشد که به عنوان تست های آمایشگاهی بسیار رایج در دوره سنی بالاتر توسط پزشک درخواست می شود. معمولا در سن چهل و پنج سالگی به بع خطرات مربوط به بیماری های روده ای نیز افزایش می یابد. یکی از راه حل های مناسب برای پیشگیری تصویربرداری هایی است که توسط دستگاه ها از روده ها صورت می گیرد.


پزشک من بیماری ,وجود ,مردان ,دوره ,بررسی ,دیابتیک ,وجود دارد ,مردان میانسال ,برای مردان ,برای مردان میانسال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طرحواره درمانی بررسی و خرید هلی شات مویک مرکز فروش فلزیاب | طلایاب | دفینه درگیر عصبی موزیک همه چی موجوده هر چی که بخوای پست فارسی